خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

خادم الشهداء

اینجا تنها مکانی کوچک و سر بسته نیست برای گرد هم آمدن، اینجا به راستی محل رفت و آمد ملائکه است و از ملائکه بالاتر. محل آمد و شد اشرف مخلوقات. آنها که به راستی آدمیت را تجربه کردند. آنها که امروز هم همچون کودکان تازه متولد شده سفید پوش و کوچک به این مکان آورده می شوند، بی نام و نشانند همچون مادرشان. می آیند تا طوافشان کنیم. گرد راهشان را به تبرک برداریم و آنچه در دل داریم و می خواهیم آنان به هنگام عروج، با ساکنان عالم بالا از طرف ما بگویند با آنها در میان بگذاریم.

 

معراج مکانی است برای بدرقه سربازان بی پلاک . مکانی برای آخرین دیدار ، محل وداع با سردارانی که تازه رخ نموده اند به بشریت برای نشان دادن راه رهایی، آری آنان نیز چون سیدشان چراغ هدایتند، آنان پاسخ روز واقعه ی حسینند که سربازان به خون افتاده اش را صدا کرد برای یاری! آنان تفسیر آیه و لا تحسبن الذین هستند که با فریاد می گویند ما زنده ترینیم ما از خاک برخاسته ایم برای زنده کردن دل ها. اگر دلت اینجا زنده نشود هیچ جای دیگر نخواهد شد.








با یادتان شروع کردم، خودتان یاریم کنید ...

نظرات 6 + ارسال نظر
سوگند... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:20

سلام
ممنون که لینک فرمودین
منم لینکتون کردم
لطفا با اسم وبم لینک کنید
التماس دعا

سلام
چشم

باران... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:05

راستی برااادر وبلاگ نو مبارک...
ایشالا ک با پستاتون هدایت کنید بندگان خدارو

ممنون از لطفتون
یکی میخواد خوده من رو هدایت کنه
التماس دعا

باران... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:03

سلام علیکم...
ممنون ک سر زدین ب وبم...
من خودم نفهمیدم جریانو...میشه دیگه...ولی من ک کاره ای نبودم اعتماد ب سقف داشته باشم
الله سیزیده ساخلاسن...
یاعلی...

سوگند... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 15:45 http://77sogand92.blogfa.com/

سلام
وب جدیدتون رو تبریک عرض میکنم
خوشحال میشم اگه به منم سر بزنید
التماس دعای هدایت

سلام
مرسی از تبریکت
حتما سر میزنم سوگند
یا علی

زینب(وب شهدا) شنبه 4 آبان 1392 ساعت 00:18 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.
وبتون مبارک باشه.
موفق باشید

سلام
ممنون از الطاف خفیتون

حاجی جمعه 3 آبان 1392 ساعت 18:20 http://sefeed.blogsky.com

سلام داااش محسن ...

لطف کردی داداش. با افتخار لینکت کردم ...

التماس دعا

سلام حاجی، یاشا منم لینک فرمودمت. ساغول دا. بعد بگو پسر بدی هستم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.