خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

شهداء شرمنده ایم ...




در تفحص شهداء دفترچه جیبی شهید شونزده ساله ک گناهانش را نوشته بود پیدا شد:


در این هفته یک شب بدون وضو خوابیدم، خنده بلند در جمع کردم، غرور در بازی وقتی ک گل زدم، نماز شب را بدون دقت خواندم، فرمانده در سلام از من سبقت گرفت، ذکر روز شنبه را فراموش کردم و جمعه ب جای هزار صلوات هفتصد صلوات فرستادم.


شهداء شرمنده ایم، خیلی چیزا یادمون رفته ...


حتی بسیاری از واجبات ...


التماس دعا

نظرات 5 + ارسال نظر
تخریب چی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:15

سلام...
آآآآآآآآآ من الان بخش نظرات رو دیدم که بغل پست هستش... فکر میکردم نظرات رو غیر فعال کردی...
آآآآآآآآآآآ تهران دا نه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسلام کفه نجورده؟؟؟ ضربات پابرجاده؟؟؟
التماس دوعاااااااااااااا....

سلام داااااش
جانسان دا
اوووووف در حد بنز ضربه میخوره
البته امروز سرد بود کمتر ضربه خوردیم شکر خداا
البته چون بارون بود مایو جواب نداد مجبور شدم شلوارک بپوشم؟؟؟!!!

زینب(وب شهدا) شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:53 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.بی اجازه لینکتون کردم.

سلام
این وبلاگ برای شهدا هس
اجازه لازم نیست

باران... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:23

شهدا شمارو هدایتتون میکنه شما هم مارو هدایت میکنین...
مگر غیر از اینه؟
یااااعلی...

فعلا ایمان خودم بو میده.....
چ برسه ک دیگران رو هدایت کنم

حاجی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:09 http://sefeed.blogsky.com

سلام آآآ

آآآ گوروم سنی گجئه یاتمیاسان ...


در ضمن ایلتیماس دوآآآآ

آآآآآخخخخخ
اله یاپیشیر سن صوب تزدن دورماخین هااا

سوگند... شنبه 4 آبان 1392 ساعت 15:50 http://77sogand92.blogfa.com/

انَّ اللَّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ



خدا حائل هست بین انسان و قلبش!. (انفال/24)

تویی که از همه زندگیت خسته شده ایی ؛



بخـــــوان : الا بذکر الله تطمئن القلوب

سلام
اتفاقا این آیه رو پشت شیشه ماشینم زدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.