خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

                                                    

                                                        
                            
                  ای آن که غمت مسئله آموز من است

                   شور غم تو در دل پرسوز من است

                   روزی که حسین ! بر تو من گریه کنم  

                 سوگند به تو که بهترین روز من است  . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 18:32

سلام داداش گلم وبلاگ خوبیه ایشالا روز به روز بهتر میشه
با آرزوی موفقیت شما
یا حق

سلام حسین جونم ....

فدات شم داداش گلم....

ممنون ک سر زدی به کلبه در ویشی ما...

یا حق

باران... شنبه 25 آبان 1392 ساعت 02:05

ڪـَربــَلا ...
دَر مــَدرسـﮧ ے ڪـَربــَلا ؛
ڪـودڪـاטּ بـﮧ چـِشـم ِ خـود دیـدنــد ڪِـﮧ بـآبــآ دو بــَخـش دآرد :
بــَخشـے در صـَحـــرآ ...
بــَخـشـے بــآلاے نــِـیــزه ...
اَمــــآ ؛؛
ایـن ڪـﮧ عــــَـمــــــــو چـــَنـــد بـــَخـش دآرد رآ ؛
فـَـقــَـط بــــآبــــآ مـے دانــَد ...

سلام...

شعر پر معانی بود...

ممنون ک سر میزنید...

التماس دعا

یا حق

حاجی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 00:10 http://sefeed.blogsky.com

سلام داااش گلم ...

آآآ هم زیارت قبول هم التماس دعا، جات خالی حاج مهدی بودم، دعات کردم ...
راستی بزار محرم رو رد کنیم ی چن تا عکس بزنم از مشهد، واخ واخ

دوعام کن داااش

سلام حاجی دااااش....

آآآآ به یاپیشدی داداش به هااا

دیزدن دلخوشلوخی دی.....

التماس دعا داااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.