خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

حرف دلم برای کسانی که.......

سلام.....


زیر پایشان ک له شدم ...........


روی سرشان جا پیدا کردم ...............


      البته به عزت و شرف لااله الا الله .......

نظرات 4 + ارسال نظر

هر که یک دفعه سر این سفره مهمان می شود

مور هم باشد اگر روزی سلیمان می شود

سر به زیر انداختن ذاتش توسل کردن است

دردهای این حرم ناگفته درمان می شود

این کریمان لطفشان هر چند آماده ست، لیک

نام مادر که وسط باشد دو چندان می شود

ما پدر را خواستیم و از پسر خیرش رسید

در رجب ها کاظمین ما خراسان می شود

ظاهراً عین امامی، باطناً پیغمبری

هر که می بیند تو را، از تو مسلمان می شود

نسل موساییِ تو طبع مسیحا داشتند

یک نفر از آن همه پیر جماران می شود

این دلِ ما سینه ی ما، نه بگو اصلاً بهشت

هر کجا موسی ابن جعفر نیست زندان می شود

نیستم آهو ولی سگ هم به دردی می خورد

لااقل یک گوشه از صحنت نگهبان می شود

سروده ی علی اکبر لطیفیان

سلام ممنون از شعر جالبتون.....

واقعا ارزش داره بری سرویش بهداشتی های صحن رو تمیز کنی...

ممنون از حضورتون....

التماس دعا....

یا حق

sadat سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 09:23 http://faryad-your.blogfa.com/

خدایا خوش به حال آنکه قلبش مال توست حال و روزش هر نفس، احوال توست خوش به حال آنکه چشمانش تویی آرزوهایش همه آمال توست …یارب تو کریمی و کریمی کرم است / عاصی ز چه رو برون ز باغ ارم است

با گریه اگر ببخشی ام نیست کرم / با معصیتم اگر ببخشی کرم است .

سلام...

متن جالبی بود....

ممنون از حضورتون......

یا حق

باران... دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 15:56

خدایــــــا ! خــــرابت می شــــوم

مرا هر گــــونه که می خـــــواهی بســـــاز ...

" الهـــــی و ربـــــی من لـــــی غیرکــــ "

خدایا من را بازی چیه دستان آفریدگارانت قرار نده.....

بگذار ب دست خودت این مشکلات را حل کنم.....

ممنون ک سر میزنین.....

التماس دعا ......

یا حق

نینجای سایبری یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 22:52 http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام خییییییییییییییییییییییییییییلی جالب بود....خداکنه که این طور باشه البته من به عزت دادن خدا معتقدم..عجییییییییییب!

سلام....

واقعا امروز باید این رو می نوشتم چون بعضی از آقایون و خانوم ها خیلی دور برداشتن....

ممنون ک سر زدین....

یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.