خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

غیبت و تهمت.....

این برای افرادی هست که ب راحتی تهمت میزنن و آبروی کسی رو میبرند.....


زنی شایعه ای درباره همسایه اش را مدام تکرارکرد.

در عرض چند روز،همه محل داستان را فهمیدند.شخصی که

داستان در مورد او بود عمیقا آزرده و دلخور شد.

بعدا،زنی که آن شایعه راپخش کرده بود و غیبت نموده بود

متوجه شد که کاملا اشتباه می کرده.او خیلی ناراحت شد

و نزد خردمندی پیر رفت و پرسید برای جبران اشتباهش چه

می تواند بکند.

پیرخردمند گفت:((به فروشگاهی برو و مرغی بخر و آن را بکش

و سر راه که به خانه می آیی پرهایش را بکن و یکی یکی در راه بریز)).

زن اگر چه تعجب کرد،آنچه را به او گفته بودند انجام داد.

روز بعد مرد خردمندگفت:((اکنون برو و همه پرهایی را که دیروز

ریخته بودی جمع کن و برای من بیاور)).

زن،در همان مسیربه راه افتاد،اما با ناامیدی دریافت که باد

همه پرها را با خود برده .پس از ساعت ها جستجو،با تنها

سه پر در دست بازگشت.

خردمند پیر گفت:می بینی؟انداختن آنها آسان است اما

بازگرداندنشان غیر ممکن است.


به غیبت کنندگان بگوییدشما به

قول خود بی گناه ومعصومید آیا

به این نکته توجه دارید که غیبت

درحدخودگناهی بزرگ وغیر قابل

بخشایش است.

                      ((حضرت علی(ع)).


پی نوشت خادم الشهداء :

شایعه نیزچنین است پراکندنش  کاری ندارد،اما به محض

این که چنین کردی دیگر هرگز نمی توانی کاملا آن را جبران کنی پس مواظب حرفاتون باشین.

این متن هم مخاطبان خاص زیادی داره که یه زمانی نون نمک باهم میخوردیم و الان دارن پشت سرم حرف میزنن........


التماس دعا دارم........


یا حق

نظرات 9 + ارسال نظر
zeinab چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 19:16 http://emameteshne.blogsky.com

وااااااااااااااااااای چه وحشتناکامیدوارم هیچ وقت مرتکب چنین اشتباهی نشیم...آمین

سلام.....

آمین.....

التماس دعا....

یا حق

سوگند... سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 01:19 http://77sogand92.blogfa.com/

سلام
نوحتون خیلی قشنگه
البته اولاش
ممنونم که سر میزنید....!
التماس دعا

سلام.....

ممنون اشاالله سعی میکنم نوحه های بهتر از این از هیتمون بذارم....

خواهش میکنم.....و ممنونم از حضورتون.....

التماس دعا ......

یا حق

حسن دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 21:46

حاج محسن نوحن بتر یاپیشدی
اله بیل قیش گجه سی پخله ییسن
در اون حد

سلام حس داداش.....

نوکرتم داداش.....

هیت خودمون ،الان برگشتم از هیت جات خالی بد مستی کردیم واسه ارباب.....

حاجی ی شب بردمش هنوزم یاد ایام میکه باااا......

ساغول کی باش وردین داداش.....

التماس دعااااا.......

یا حق

باران... یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 23:54

من هر نوحه ی وب شماروگوش کردم این سگش هس...برا منم زیاد خوشایند نیس...اما اولای نوحه خ ب دل میشنه...کلا خ خوشم اومد بجز اون قسمت سگ....
ممنون دانلود کردم اجرتون با شهدا

سلام...

هرکسی ی عقیده ی داره بلاخره....

ممنون ک سر میزنین....

التماس دعا....

یا حق

علمدار غریب.. یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 19:55

با سلام و احترام..
شبتون بخیر..
دانلود و گوش داده شد...اما به نظرم خیلی شور میخوند...
استفاده از کلماتی چون سگ رقیه و این جور واژه ها مناسب نیست..البته از نظر من ..وهرکسی نظری داره و مطمئنا محترمه..
اتفاقا نقد وانتقاد های زیادی برای این مداحی ها وجود داره که این در نوبت خود بحث کسترده ایست..
به هر حال ممنونم و محتاج دعا

سلام....

این مداحی هیت خودمون هس تو تهران....

واس اهل بیت باید جوری عزاداری کرد ک از خود بی خود بشیم.....

بله انتقاد زیادی وارد هست ولی همین ک صدای حسین حسین از کوچه ها و محله ها همیشه میاد در این زمانه کافیه.....

سگ رخانوم رقیه و خانوم زینب بودن فک نکنم ایرادی داشته باشه....

ممنون ک سر میزنین....

التماس دعا....

یا حق

سلام..
در روایتى از امام جعفر صادق (علیه السلام ) در این باره اومده :
اذا اتهم المۆ من اخاه انماث الایمان من قلبه کما ینماث الملح فى الماء.
آن گاه که مۆ من به برادر مۆ منش تهمت زند، ایمان در دل او ذوب مى شود؛ همان گونه که نمک در آب ذوب مى شود.
همون طور که از این روایت بر میاد، تهمت موجب از بین رفتن ایمان مۆمن مى شود.

ممنون ک سرمیزنید..

سلام.....

مطلب من رو با این راویت زیبا تکمیل کردین....

ممنون از حضورتون.....

التماس دعا.....

یا حق

علمدار غریب.. جمعه 29 آذر 1392 ساعت 17:57

وقتی همه چیز خوب است میترسیم...ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم..
سلام و احترام...
انشالله که خدا در هر حال کمک حال ما باشد..
عصر بخیر..محتاج دعا

سلام ممنون از متن جالبتون.....

انشاالله همیشه تیکه گاهمون خدا باشه تا ب این روز دچار نشیم.....

ممنون از حضورتون.....

التماس دعا.....

یا حق

حاجی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 17:42 http://sefeed.blogsky.com

سلام محسن جان ...

خوبی داداش ؟

والله چی بگم، از طرفی ی تلنگر خیلی بزرگ ب خودم، فرمود ک جلسات اخلاق رو برید، چرا در دین برای تذکر و امر ب معروف و نهی از منکر تاکید شده ...؟

این تذکرها خیلی سازنده هس، انسان خودش رو سنجش کنه، برسد ب خودش ...

و اما از طرفی خودم هم نوش جان کردم این موردی ک نوشتی رو ...

هر حال خداوند ب انسان توفیق بده ک خودش رو دور کنه از غیبت و گناه زبان و چشم و گوش ...

تلنگرت ب جا بود قردش ...

موفق باشی

سلام داداشم....

چاکرم....

باید دروغ بگم دیگه.....آره خوبم.....

خودت میدونی چیکارا باهام ک نکردن و الان هم جور دیگری دارن در مورد حرف میزنن ولی طلای ک پاکه منت چ ب خاکه.....

انشاالله خودمم کمتر گناه میکنم ، شاید بعضی از کارام بخاطر خدا نبوده واس همین اینجوری شده وضع و حالم.....

ولی حدیث امام علی ( ع ) واقعا وصف حال بعضی از افراد هس ک ........

ساغول کی باش ویریسان کیشی.....

التماس دعا....

یا حق

سیمرغ جمعه 29 آذر 1392 ساعت 13:49 http://ashiyaneyesimorgh.blogfa.com

تمام ماکه ز پروانه ها نشان داریم

برای سینه زدن تا سحر توان داریم

هزار شکر خدا را که در شب یلدا

برای گریه کمی بیشتر زمان داریم

یلدایتان حسینی باد

سلام....

ممنون ک سر میزنین و متن های جالب و تعصیر گذاری میذارین....

التماس دعا....

یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.