خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

گلایه....

سلام.....


از چهارشنبه ظهر یکم حالم خوش نبود بخاطر ی سری مسائل دنبال یجا میگشتم خلوت کنم ولی جای ب ذهنم نمیرسید.....


پنج شنبه بعد امتحان ماشین رو ول کردم دم دانشگاهمون شروع کردم قدم زدن ( ب قول احسان خواجه امیری مرد گریه نمیکنه قدم میزنه ) از تقاطع مطهری تا سید خندان پیاده اومدم.....تو راه ک میرفتم بنر شهید تهرانی مقدم رو دیدم با شهید کاظمی یه لحظه یاد بهشت زهرا و مدفن حاج حسن افتادم......


سریع سوار تاکسی شدم اومد دم دانشگاه ماشین رو برداشتم راه افتادم سمت بهشت زهرا.....بهترین جا بود ک بشینم خلوت کنم اونم سر قبر کسی ک عاشقشم.....میخواستم گلایه کنم ازش که واقعا چرااااا؟؟؟ این بود میگفتی کار برای رضایت خدا باشه؟؟؟این بود میگفتی رک باشین و بی پرده حرف بزینن؟؟؟؟حسن آقا اینجوری محقق میشه لبخند آقا؟؟؟ همش بخاطر 1 ساعت دیر رسیدن باید اینجوری بسوزمو بسازم تو اونجا صفا کنی با خدا من اینجا.....؟؟؟؟حسن آقا این بود نتیجه درست کار کردن؟؟؟؟حسن آقا؟؟؟؟حسن آقا این نتیجه گمنام کار کردن بود؟؟؟؟ تو ذهنم هزار تا سوال و گلایه داشتم میخواستم تا برسم ازش بپرسم و بگم.....


بعد کلی ترافیک رسیدم بهشت زهرا.....ماشین رو تو پارکینگ قطعه شهدا پارک کردم.....اول رفتم ایستگاه صلواتی ک بعضی وقتا وقت کنم میرم اونجا کمک میکنم.....خبری نبود اونجا راهم رو کج کردم سمت مدفن حاج حسن....کسایی ک رفتن سر خاکش قبل رسیدن ب قبر حاجی ، قبر شهید نواب و شهید سلگی ( باجاناق هم بودن ) ک یاران وفادار و آچار فرانسه حاج حسن بودن اونجاست....بهشون فاتحه دادم و یکم باهاشون حرف دم گوشی زدم......


نمه نمه رفتم سمت حسن آقا.....تا عکسشو دیدم تا هدفشو دیدم ( روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که میخواست اسرائیل را نابود کند ) همه حرفام همه سوالام همه گلایه هام همه ی مشکلاتم یادم رفت....تو کی هستی ک هروقت می بینیمت آرامش پیدا میکنم چرااااااا؟چیکار کردی با دل من آخه حاجی.....یک ساعتی نشستم کنار قبرش یکم درد و دل کردم و پاشدم اومدم.....واقعا سبک شدم واقعا نمیدونم این مرد چی داره ک اینجوری عاشقش شدم....فدای چشات بشم حاجیییییی......


 

 

  


اومدم ایستگاه صلواتی شلوغ شده بود یکم کمک بچه ها کردم اومدم سمت ماشین دیدم ی پیرزن قدش خمیده و لاغر داره نمه نمه راه میره ، ماشین رو روشن کردم داشتم خارج میشدم پیرزنه دست بلند کرد ، سوارش کردم ، گفت تا مترو منرو هم ببر گفتم باشه....بهش گفتم مادر جان اینجا چرا تنها اومدی؟گفت کسی رو ندارم پسرام اینجا هستن ، گفتم سربازه اینجا هستن گفت نه شهید شدن.....مادر 2 شهید بود....جویا شدم مسیرش رو دیدم هم مسیریم ، بنده خدا تو راه خرید هم داشت براش خرید کردم و بردم گذاشتم خونشون کلی دعام کرد....واقعا خوشحال بودم که تونستم ب کسی کمک کنم ک جیگر گوشه هاشو داده تا من الان راحت زندگی کنم.....


ساعت 4 بود ک شکمم هشدار داد ک لامصب پس من چی....هیچی دیگه سر ماشین رو کج کردم ب سمت پاتوقم ....طرف غذای همیشگی رو آورد برام  اونم 2 پرس....یعنی خوردم به نیت لااله الا الله.....


رفتم مسجد محل و بسیج ، یکم هم اونجا برای حلقه صالحین در مورد سیاست روز صحبت کردم اومدم خونه.....


کلا از چهارشنبه و پنج شنبه خودم راضی بودم.....خدا رو شکر.....


رفقا من رو دعا کنین به قصد شهادت.....


التماس دعا.....                


یاحق                       

نظرات 14 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 21:44

ندیدم آینه ای چون لباس خاکی ها
همان قبیله که بودند غرق پاکی ها
به عشق زنده شدن عند ربهم بودن
شده ست حاصل آنها زسینه چاکی ها
دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست
نه بی مزار شدنها، نه بی پلاکی ها
به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند
زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها

سلام....

متن عالی بود....

ممنون از حضورتان.....

التماس دعا....

یاحق

زینب(وب شهدا) یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 01:02 http://zendeginameshohada.blogfa.com

پویا و باوقار، شهوار می رویم

استاده بر مسیر، بیدار می رویم

در باغ انقلاب، شاد و بلند و سبز

هر روز تازه تر، پر بار می رویم

دانش سلاح ما، حق است یار ما

از ذکر یاحسین سرشار می رویم
سلام.دهــــــــــــــــــــــــه فجـــــــــــــــــــرمبـــــــــــــــــــــارکــــــــــــ

سلام زینب خانوم.....

ممنون ک وبلاگ خادمین الشهداء رو از یاد نمیبرین.....

دهه فجر بر شما هم مبارک.....

التماس دعا.....

یا حق

شیـــــــــوانا جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 22:00 http://jadefanoos.blogfa.com

یَا مَنْ عَلَیْهِ مُعَوَّلِی یَا مَنْ إِلَیْهِ شَکَوْتُ أَحْوَالِی
چه آرامش شیرینی داره آدم شکایت حالشو پیش محبوبش ببره...
امشب خراب آمده ام زیر دست تو/از نو بسازی و معماری ام کنی

سلام....

ممنون از متن زیباتون.....

معشوق ادم اگه واقعا فردی خدایی باشه به ادم ارامش میده....

ممنون که سر زدین.....

التماس دعا....

یا حق

زینب(وب شهدا) پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 22:52 http://zendeginameshohada.blogfa.com

*بــیــــانـــیـــه*

با سلااام:
به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..

توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع), emam naghi در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود..

*******خواهش میکنم این مطلب را گسترش دهید...!****

نوکر شهدا چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:33 http://shohadaye-gharib.blogfa.com

سلام خیلی زیبا نوشته بودید.
اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک
التماس دعا
یازهرا

سلام....

آمین.....

ممنون ک سر زدین....

التماس دعا....

یا حق

سیمرغ شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:56 http://ashiyaneyesimorgh.blogfa.com

سلام.
اولا خواجه امیری میگه : مرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه...قدم می زنه
دوما چه صدا و جمله ی ناب و قشنگی رو انتخاب کردید...دل ادم یه جوری میشه وقتی حرفای پر ازبغض حاج احمد رو می شنوه...کاش الان بودن...کاش می دیدن که داره خون شهدا پامال میشه...کاش می دیدن بعضیا دوباره می خوان سفارت آمریکا رو راه بندازن..خون احمدی روشن ها داره فراموش میشه...کاش بودی حاج احمد...کاش
سوما...تمام حرفاتونو می فهمم...یه وختایی که هیچ کس و هیچ جا حال دل آدمو آروم نمی کنه فقط قطعه شهداس که مثل اب روی آتیش همه ی دلتنگی هاتو از بین می بره...
فانوسای سرداران بی پلاکش که دیگه دل می بره
سلامتی همه جوونایی که پاتوقشون به جای فرحزاد و دربند قطعه شهداس...
دو سه هفته که نمی رن دنیا باسشون غیرقابل تحمل میشه...در دل با شهدا باسشون شارژ روحیه...
ببخشید زیاد صحبت کردم...
یا علی

سلام....

نمیخوام درد و دل سیاسی کنم چون بدجور پرم بدجور.....

خوب مفهوم آهنگو رسوندم خوب.....

بله پاتوق ما جای هس ک شهدا باشن مثل کهف الشهداء.....

دل ادم جای ارامش میگیره ک خونش هس....خونه آخرت ما هم اونجاست.....

ممنون از حضورتون.....

التماس دعا....

یا حق

آیینه شبنم شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 21:11 http://ayineyeshabnam.blogsky.com/

سلام
خوش به حال شما که محضر چنین مردان بزرگی رو درک کردید
قطعا شهید صدای شما رو می شنوه و دست شما رو می گیره

سلام....

انشاالله همین طور هست ......

ممنون ک سر میزنین.....

التماس دعا.....

یا حق

سوگند...... شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:26

آن ها که پرواز کردند،هنرمند بوده اند

و هنری داشته اند به نام خوبی،خوش اخلاقی،مهربانی،

ای شهید،دعایمان کن تا ما هم به مانندت هنرمند شویم تا بتوانیم پرواز کنیم...



رفتن به بالا سر قبر شهدا خیلی به آدم آرامش میده...
دنج و دور از دنیا...
جالب و خوندنی بود
ممنون که سر میزنید

سلام......

ممنون بابت حضورتون و متن زیباتون.....

ارامش دل چسبی داره......

التماس دعا.....

یا حق

سفیران آینده شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 15:23 http://http:/safiranyande.blgfa.com

قبل از دوران مهدی موعود، آسایش و راحت‌طلبی و عافیت نیست... قبل از ظهور مهدی موعود، در میدان‌های مجاهدت، انسانهای پاک امتحان می‌شوند؛ در کوره‌های آزمایش وارد می‌شوند و سربلند بیرون می‌آیند و جهان به دوران آرمانی و هدفیِ مهدی موعود(ارواحنافداه) روزبه‌روز نزدیکتر می‌شود؛ این، آن امید بزرگ است.
دیدار با مردم قم، 30/11/1370
شهید بهرام حق نجات:
خدایا! از تو می‌خواهم که مرا یاری کنی تا در راه تو قدم بردارم. همانطور که خداوند می فرماید، هرکسی در امور بر خداوند توکل نماید،
او برایش کافی است و حال اگر بنده گام در راه جهاد با کفار گذاشت، هرگونه سرنوشتی که پروردگارش برای او تعیین نماید، تفاوتی ندارد.
ان‌شاءالله که خداوند قبول نماید.
زیارت قبول...

سلام....

انشاالله روزی برسه ک شهید شیم و بچه حزب الهی ها با فبر ما درد و دل کنن.....

ممنون از متن و سخنرانی حضرت آقا و حضورتون تو وبلاگ خادمین الشهداء.....

التماس دعا......

یا حق

حاجی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 01:41

داااش این آهنگ رو هم چون می دونستم دوست داری و گذاشتی آهنگ پیشوازت گفتم بزارم ...

انشاءالله ب حق حاج احمد شهید شیم ...

حاجیییی شرمنده کردی.....

دمت گرم.....

انشاالله داداش انشاالله.....

التماس دعا.....

یا حق

حاجی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:31

سر باریم، دیگه چوب زنی نکن داااش ...

اونم خاطرش رو می نویسم، بزار مطلبت بشینه سرجاش، آخه عکساش عالی هس، دل می بره

می نویسم، حالا بعدا عمومی اش می کنم ک طعم پست قشنگ ات رو هم همه بچشن داااش

ای بابا نگو اینجوری داداش این وب مال تو هس هروقت خواستی بگو برم...

در ضمن هواپیما ایستگاه نداره ها !!!!!

داداش جیگرتو.....

بیچاره حمید امروز کلی بهش زحمت دادین آره؟طبق معمول غذا درست کرده بود در حد بنز؟

پی اس هم ک بازی کردین در حد بنز داااا؟

دورت بگردم بنویس بعدا انتشار بده

حاجی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:19

سلام داااش ...

خوش ب حالت، زنگ ک زدی گفتی سر قبر حاجی هستم، دلم هوایی شد، زیارت عشق ات قبول، واسه ما هم دعا کن ...

گفتی مرد گریه نمی کنه، من می گم گریه هاشو جمع می کنه می بره زیر بیرق سیاه اباعبدالله، زیر بیرق مادرش فاطمه الزهرا (س) ...

گریه مرد، گریه مرد هس، هیچکی جز آقام ابا عبدالله نبایستی ببینه و بشنوه، همون طوری ک تو دل تنگی هات رو برای کسی ک ابا عبدالله دوست داشتی بردی و او درمان کرده ...

خوش ب حالت ...

دعام کن ...

سلام محمد داداش.....

دورت بگردم داداش خیلی آروم شدم.....

چشی ک برای اهل بیت گریه نکنه اون چشم رو باید کور کرد.....

حاج حسن ب معنای واقعی عاشقی خانم فاطمه ( س ) بود.....

ممنون ک وبلاگ رو مدیریت میکنی داداش.....

امروزم ک کلی صفا کردین دا با تخریب چی و آرپی چی زن.....

التماس دعا.....

یا حق

باران شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:14

سال ها پیش از این

زیر یک سنگ

در گوشه ای از زمین

من فقط یک کمی خاک بودم

همین



یک کمی خاک

که دعایش

دیدن آخرین پله ی آسمان بود

آرزویش همیشه

پر زدن تا ته کهکشان بود

خاک هر شب دعا کرد

از ته دل خدا را صدا کرد

یک شب آخر دعایش اثر کرد

یک فرشته زمین را خبر کرد

و خدا تکه ای خاک برداشت

آسمان را در آن کاشت

خاک را

توی دستان خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک

توی دست خدا نور شد

پر گرفت از زمین دور شد

راستی

من همان خاک خوشبخت

من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات

این همه از خدا دور هستم ؟

سلام.....

ممنون از متن طولانیتون....

ممنون از حضورتون.....

وقت خوشی هیچ وقت خدا رو یاد نمیکنیم مشکمان این است.....

التماس دعا....

یا حق

زینب(وب شهدا) جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 18:05 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام...
خیلی خوبه اینجورمواقع آدم یه جای دنج پیداکنه واسه تنهابودن ودردودل کردن...
واقعاخوش بحالشون،روحشون شاد.

سلام .....

واقعا آرامش واقعی کنار این عزیزان هست.....

پیشنهاد میکنم یک شهیدی ک بیشتر ب دلتون میشینه رو انتخاب کنین برای درد و دل کردن پشیمان نمیشین.....

ممنون بابت حضورتون.....

التماس دعا....

یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.