خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

شهدا شرمنده ایم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، هویت شهید «بهروز صبوری» شهید مفقود الاثر دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها شناسایی شد.

مادر این شهید شب چهارشنبه هفته گذشته در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «شیار 143» گفته بود: آرزوی من این است که بعد از این همه سال تنها یک بند انگشت از فرزندم برای من بیاورید.

جمع زیادی از مردم ایران مادر این شهید را در کلیپی معروف که نمایانگر گریه‌ها و انتظار این مادر در استقبال از شهدای گمنام است مشاهده کرده‌اند. این کلیپ با عنوان «گمنام 61» بارها در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شده است.

گویا پیکر این شهید دوران دفاع مقدس پیش از این در جریان به خاک سپاری شهیدان گمنام در یکی از گلزارهای شهدا به خاک سپرده شده است که بعد از تطابق نمونه DNA این شهید با خانواده هویت وی شناسایی شده است. ظهر امروز مراسم ملاقات با خانواده این شهید و اعلام این خبر خدمت آنان برگزار می‌شود.



پ.ن خادم الشهداء :


واقعا این درس عبرتی باشه برای کسانی که هنوز هم باور ندارن شهدا زنده اند......


شهدا واقعا شرمنده ایم هنوز شما رو درک نکردیم و همش دنبال کارای نفسانی و منافع خودمون هستیم و به راحتی تهمت میزنیم و حق و از ناحق تشخیص نمیدیم ولی زمان زیادی طول نمیکشه که همه چی معلوم میشه و باید از اون لحظه ترسید.......



رفقا بنده رو به قصد شهادت دعا کنین........


التماس دعا.....                  


یا حق                        

نظرات 9 + ارسال نظر
سفیران آینده چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:33 http://safiranayande.blogfa.com

باید بفهمیم که شهادت ،موجب سعادت است،هر فردی را بالا می برد،پایین نمی آورد.
شهادت موجب مسرت است نه حزن؛اینکه حزنی پیدا می شود به خاطر این است که شهدا رفته اند و ما مانده ایم،ما معلوم نیست چه جوری برویم،آیا با ایمان می رویم یا نه؟!
آیت الله بهجت

سلام.....

خدایا مرگ ما با شهادت باشه.....

بنده رو به قصد شهادت دعا کنین.....

یا حق

زینب(وب شهدا) جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 19:16 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.آخـــــــــی.خیلی خوشحال شدم.
نمیدونم چی بگم واقعا.

سلام زینب خانوم.....

بله بنده هم خوشحال شدم .....

ممنون از حضورتون.....

بنده رو به قصد شهادت دعا کنین.....

یا حق

Hassan جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 15:06

Mohsen dadash sharmande ha nazar nemizaram
akhe keyboardam saratan gerefte v farsi neminevise intori hosalam nemikeshe nazar bezaram
akharesh in ke dadash KHATER KHATIM

سلام حسن داداش.....

خوش گلمیزن گیشی.....

نوکرتو بخورم داداش....دلم برات تنگ شده انشالله من از 15 پایینم اومدی حتما میبینمت اونجا....

التماس دعا....

یا حق

مریم صفری جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:05 http://nasimeharam.mihanblog.com

سلام


واقعا ممنون بابت اطلاع رسانی

من همیشه با این کلیپ گریه میکردم
دست خودم هم نبود
یه غم ِ عجیبی داشت


قربون ِ این مادر برم


خیلی خوشحالم به آرزوش رسید

سلام خانوم صفری....

بنده هم وقتی شنیدم دو رکعت نماز شکر خوندم.....

التماس دعا .....

ممنون از حضورتون.....

یاحق

سلما جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 01:12

سلام
وای که من چقدروقتی این مادر شهیدرومی دیدم گریه میکردم.خدایاشکرت

سلام....

خدا رو شکر.....

التماس دعا....

یا حق

زهرا پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 22:48

سلام...
الهی بمیرم واسه دل اون مادرجداباورم نمیشه...خیلی خیلی خبرخوبی بود.
پ.نوشتتون عااالی بود.دنیاگلستان میشداگه هممون درک میکردیم شهدارو ویکم اازمنیتهامون کم میکردیم...
نوای وبتون هم خیلی قشنگه.

التماس دعا.

سلام...خوش اومدین به وبلاگ.....

والا هنوزم خودم شرمنده شهدا هستم و منیت زیاد داشتم انشاالله دارم خودمو اصلاح میکنم....

ممنون که سر زدین......

مثل همیشه هرشب برای شهادت من دعاکنین.....

یا حق

حاجی پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 22:28

سلام داداشم ...

خیلی ممنونم ک سر زدی و نظر گذاشتی ...

یادت هس شلمچه، شب، معبر عاشقان، فانوس های دو طرف راه، کنار هم دوش ب دوش، کلیپ همین مادر شهید رو نشون می داد پرده، کشیدیم کنار و افتادیم، چقدر دلم برای اون هق هق هامون ک تا خود آسمون هفتم نه، تا خود خدا رسید تنگ شده ...

آآآآآخ ک چقد دل تنگ شلمچه هستم. حیف صد حیف! دل تنگ عصر شلمچه. آآآآآه ...

دلم واسه بوی چادر خاکی خانوم تنگ شده، یا زهرا (س) ...

آهنگ وبلاگت هم ک دیگه حالی ب حالی ام کرد ...

ب قول خودت یا حق

سلام حاجی داداش.....

ولی کار بدی کردی که از وب من رفتی ها از وقتی رفتی وب سوتو کور هس....

پسر عجب سالی بودی اون سال.بار چهارمم بود که اون سال میرفتم.....واقعا حال و هوای عالی داشت اون سال و هیچ وقت یادم نمیره که تکیه داده بودم بهت و سرم رو شونت بود و گریه میکردم....

انشاالله قرار شد 15 اسفند اینجا باشی بریم جنوب دا داداش ناراحت نباش داداش گل خودم....

مثل همیشه به قصد شهادت دعا کن.....

یا حق

تنها پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 21:38

سلام....

واقعا خوشحال شدم وقتی پستتون روخوندم....

اصلانشنیدم بودم خبراین موضوع رو,براcdهای جنوب ازمستندهای این مادرشهیدآماده میکردیم براپخش که,بایدیه مستند تاثیرگذاری انتخاب میکردیم همه مستندهاروبایدنگاه میکردم به اصطلاح توفیق اجباری,وشیرین,تویکی ازاین مستند ها مجری میگه که مادربس نیس این همه انتظار,بیش از 30ساله منتظرهستین,مادرش برگشت گفت خدایوسف روچطور به یعقوب برگردوند,منم پسرموازخدامیخوام.........


خداخیلی بزرگه,دربرابرقدرتش زبان هم کم میاره,قلم هم کم میاره........

سلام.....

واقعا تو حکمت کارای این شهدا موندم با اینکه معجزه هم نشون میدن ولی ما هنوز دنبال یه چیزهای دیگه هستیم.....

پیشنهاد میکنم تو کاروان با هر وعده غذا یه خاطره یا وصیت نامه کوتاه تو کاغذ کوچیک بین بچه پخش بشه حتما تعصیرشو میبینین....

ممنون ک سر زدین.....

التماس دعا.....

یا حق

آیینه شبنم پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 16:37 http://ayineyeshabnam.blogsky.com/

سلام

وای خدای من!!!
خدا رو شکر خدا رو صدهزار مرتبه شکر که انتظار این مادر شهید به سر اومد
ان شاءالله همه مادران شهدای مفقود الاثر از چشم انتظاری در بیان
خیلی خوشحال شدم از این خبر خدا خیرتون بده
خدا دعاهای این مادر دلسوخته و مردمی که از دیدن سور دل این مادر دلشون خون میشد بی جواب نمیذاره
این اتفاق بعد از صحبت های مادر شهید بعد از تماشای فیلم شیار 143 شبیه یه معجزه اس

من هم یه مدت پیش یه پست راجع به این شهید گذاشته بودم
دوست داشتید ببینید
http://ayineyeshabnam.blogsky.com/1392/05/13/post-73/

سلام....

این شهدا زنده هستن همیشه بنده دو رکعت نماز خوندم بعد شنیدن این خبر.....

بله دیدم مطلبتون رو الان....عالی بود.....

ممنون از حضورتون.....

التماس دعا....

یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.