خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

بسم رب الشهداء

سلام دوستان و همسنگران عزیز.....


تبریک میگم سال جدید رو ، انشااله سال پر خیرو برکتی داشته باشین.....


به زبون ترکا هم الله گلن گونریزی خیر السین......


الحمدالله آخر سال 92 رو خوب تموم کردم و بازم صد هزار مرتبه شکر که سال 93 رو خوب و عالی شروع کردم که انشاالله با توکل بر خدا و ائمه اطهار ( ع ) و کمک شهداء سالی پربرکتی داشته باشم.......


دوستان عزیز اگه همراهیم کنین میخوام ناگفته های از قبل راهیان نور که بعضی افراد منافعشون در خطر بود ، چه کارای که نکردن و خاطرات راهیان نور خودم رو بنویسم و البته از همه مهمتر میخوام خاطرات سفر کربلا رو هم بنویسم انشاالله که خدا خودش کمکم میکنه......


خوشبختانه امسال از شانس من یا بد اقبالیم طنز زیاد به پستم خورد تو راهیان و کربلا که عمری باقی باشه انشاالله می نویسم......




رفقا برای بنده دعا کنین تا مرگم با شهادت باشه.......


التماس دعا.....                       


یا حق                               



نظرات 9 + ارسال نظر
ام البنین چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:23 http://www.faraj79.blogfa.com

سلام علیکم
اللهم عجل ولیک الفرج
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت
اللهم احفظ سیدنا و قایدنا امام خامنه ای
من ارزو دارم برم صلاییه برم شلمچه اما شهدا ما رو دعوت نمیکنند ارزو ی کربلا و........... دارم خدا قسمت همه بکنه انشا الله هر جا دوست دارن برن و طلبیده بشن و برن به شما هم میگم زیارت قبول خوشحالم که به ارزوتون رسیدین انشا الله هر وقت دلتان هوای اقا رو کرد طلبیده شوید التماس دعا
اجرکم الله
یا علی مدد......................

سلام....

ممنون از حضورتون و دعای خوبتون.....

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم....

سعی کنین زیارت شهدا را در محرم از امام حسین (ع) بخواین و از شهدا زیارت امام حسین (ع) ....

التماس دعا.....

یا حق

محمد پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 19:19 http://javadmk.blog.ir/

سلام
آقا محسن رمز مطلب بالا رو به ماهم میدی.


با پست جدید
خدا و بندگان ناسپاس در خدمتم[گل]

سلام.....

دادا آخه با اسم نوشتم نمیشه بدم این مال بچه های خودی بسیج هس که من رو میشناسن......

التماس دعا .....

یا حق

زینب سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 21:05 http://emameteshne.blogsky.com

بیایید یک لحظه عاشق شویم
جدا از تمام سلایق شویم

نه مال و نه شهوت، نه جاه و مقام
بیا فارغ از این علایق شویم

چو صیاد شیرازی و کاظمی
پرنده، پرستو، شقایق شویم

بیایید.. چون رهبر و مقتدا
دمی رهسپار مناطق شویم

به فکه درآییم و فتح المبین
کمی آشنا با حقایق شویم

بیـاد شهیـدان گـردان عشـق
به مقتل پُر از اشک و هِق هِق شویم

بیفتیم.. بر خاکشان لحظه ای
در آن لحظه مست دقایق شویم

بیا با دو دست علمدار عشق
هم آوا و همسو موافق شویم

وهب وار دل را به دریا زنیم
به امواج مستی چو قایق شویم

صحیفه، مهاجر، مخاطب، قلم
بیایید زین لحظه عاشق شویم...

سلام زینب خانوم.....

ممنون از حضورتون و شعر جالبی که گذاشتی.....

ممنون ک ما رو از یاد نبردین....

التماس دعا.....

یا حق

سوگند... پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 13:27

سلام علیکم
ممنون که سرزدین
موفق باشید انشاالله...
التماس دعای شهادت

سلام....

خواهش میکنم....

ممنون از حضور شما.....

محتاج دعا....

یا حق

سفیران آینده پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 00:10 http://safiranayade.blogfa.com

شهادت هدف نیست؛ پاداشی است که در راه هدفت خواهی گرفت
شهید حامد رجایی

سلام....

ممنون ک سر زدین و واقعا ممنون از شعر پایین و حرفی از شهید بله هرکاری که بخاطر خدا باشه و بخاطر خدا تو اون راه میری شهیدی پس همه کارامون بخاطر خدا باشه....

التماس دعا....

یا حق

سفیران آینده پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 00:09 http://safiranayande.blogfa.com

حاج اسماعیل دولابی:
ما صیدیم و خدا و خوبان خدا صیاد اند. صید نمی تواند عقب صیاد برود، صیاد باید او را صید کند. اول خدا و اولیائش با یک تیر نگاه و یک جلوه ی جمالشان ما را شکار می کنند؛ بعد ما را که صید شدیم رها می کنند و ما هم که شیرینی ان تیر را چشیده ایم؛ به دنبال صیاد می دویم.
صیاد پی صید دویدن عجبی نیست / صید از پی صیاد دویدن مزه دارد

زینب(وب شهدا) چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 22:44 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.
الله گلن گونریزی خیر السین......
منتظرخاطراتتون هستم.

سلام ....

جوری نوشتین مثل اینکه بلدین؟؟!!!.....

خوش اومدین به وبلاگ بنده در سال جدید زینب خانوم.....

ایشاالله سالی خوبی داشته باشین.....

التماس دعا.....

یا حق

زهرا سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 09:00

سلام.

سال نوی شماهم مبارک.ایشاالله سال93 تاآخر،مثل اولش براتون پرازخیروبرکت باشه.

منتظر ناگفته ها وخاطراتتون هستم.

التماس دعا

سلام زهرا خانوم .....

قدم رنجه کردین و سر ب کلبه درویشی ما زدی....

ممنون از دعاتون انشاالله برای شما هم سال پر برکتی باشه.....

التماس دعا....

یا حق

حاجی دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:35 http://sefeed.blogsky.com

سلام علیکم ...

بح دااااش خودم، آقا حالا می نوشتین دا. ان شاء الله ک خیر هس ...

واست التماس دعا می کنم و آرزوی موفقیت ولی من روی حرف قبلی ام هستم دادا. حالا می گم دا ...

والعاقبه للمتقین

سلام حاجی داداش....

خوش گلمیسن کیشی.....

مرد تو دیگه مسول نیستی مررررد ......

میبینم که وب رو ب خط کردی شکر خدا....

ایپدی داااا.....

واقعا دلم برات تنگ شده عیدم که نشد درست و حسابی ببنیمت....

التماس دعا....

یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.